o Je beheert het centraal artikelbestand: de artikelen en promoties correct in het systeem plaatsen.
o Je werkt mee aan de maandelijkse folders: gegevens en promoties voor de folder centraliseren, juist
invoeren in het software systeem en na input vanwege collega's de folderopmaak volledig centraliseren.
o Centrale afrekening acties opmaken voor de leveranciers (ook folderacties).
o Rapporteringen van de aankoop of verkoopafdeling: de herbevoorraders, aankopers en andere
betrokken afdelingen correct informeren.
o Verantwoordelijkheid nemen over diverse projecten
o Diverse databases met elkaar vergelijken (Excel, Navision) om correct zaken uit te zoeken en op te
lossen
o Je rapporteert rechtstreeks aan de Category Manager
Bedrijfsprofiel:
Helemaal jouw ding? Contacteer ons dan snel voor een afspraak!
o Zeer goede kennis van Excel en eventueel ERP pakket
o Je bent hands-on
o Je communiceert vlot met collega's en andere departementen
o Je bent Nederlandstalig maar kan je uit de slag trekken in het Frans indien nodig
o Je komt terecht bij een organisatie in volle groei en ontwikkeling. o We bieden je een vast contract in een 39-uren week met 6 Adv-dagen per jaar o Tewerkstelling in onze nieuwe gebouwen te Wijnegem. o Een competitief salaris en aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen
o We bieden je een vast contract in een 39-uren week met 6 Adv-dagen per jaar
o Tewerkstelling in onze nieuwe gebouwen te Wijnegem.
o Een competitief salaris en aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen